söndag 10 augusti 2014

Finnmarks(O)turen

Dags för lite finnmarkstur idag. Min Finnmarkstur tog slut redan innan Brunnsvik i år igen. Förra året punktering och denna gång tekniskt strul. Men jag kan ändå vara glad, för jag har så himla bra personer runt omkring mig. Att jag ens var till start idag var ju tack vare att jag fått låna en cykel och att Anders som följt med och offrat nästan ett dygn för att serva mig är ju fantastiskt. Synd bara att jag inte kunde leverera ens fram till langning nummer ett. Att jag sedan har en fru hemma som är ett underbart stöd är ju också fantastiskt! Så nu glömmer jag denna brutna tävling och ser fram dubbelt så mycket emot kommande helg och cykelvasan! Anders knäppte bilder, körde bil och var ett bra sällskap i helgen, tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar