torsdag 14 augusti 2014

Inför vasan

Närmar sig ordentligt för cykelvasan nu, vill man följa en cyklist längs fäders spår så finn information här om hur man går tillväga. Jag har startnummer 44. Det enklaste är ju om man har en smartphone så fixar man hem appen och följer enkelt en eller flera deltagare. Den lite mer dyra och krångliga vägen är att följa via sms.

Jag körde sista passet igår, lustigt att man alltid säger så eftersom jag ska köra ett pass imorgon också så det borde ju då bli sista kan man tycka? Sen kan det ju hända att man rullar lite lätt när man kommit ur bilen vid Sälen och räknar man också det som ett pass så blir det sista passet. Men igår körde jag "sista" passet, ett distanspass. Min plan var egentligen att ha en privatchaufför och langare med mig som skulle hjälpa mig längsmed vägen. Men nu verkar han tyvärr blivit sjuk! Så jag försöker planera och organisera ihop detta på ett annat sätt nu. Vasaloppet är ju den stora organisationstävlingen. Men i övrigt så tycker jag det känns bra och hoppas att allt löser sig så ska det bli roligt att få ge järnet på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar