söndag 1 mars 2015

utomHUSintervaller

Visste att det idag skulle bli snö- och regnväder, så när jag vaknade imorse och såg att det ännu då var fint och klart faktiskt så då började jag tänka om att köra mina 20 min * 3 utomhus på nya cykeln. Vid 9:30 när det började närma sig att bege sig ut så började det givetvis att snöa, men då visste jag också att det inte gör något. Hinner inte hända så mycket på en timme i skogen. Så jag körde på i snön. Riktigt fint och vädret varierade från att hinna bli vitt på marken till att bli blött igen och försvinna. Jag hade riktigt kul och nya cykeln går som en dröm. Riktigt nöjd med KTM och det märks att de vet vad de gör när det har med två hjul att göra. Jag gjorde en ny liten slinga som kommer modifieras lite till när det blir torrare på vissa partier, men den funkade klockrent idag som den var också!



I rubriken står hus med stora bokstäver och detta för att vi under veckan skrivit kontrakt på ett hus här i Kristinehamn. Så himla gött och det kommer bli så bra! Längtar efter att få flytta in och är väldigt glad för Nils skull ju större han blir! Så därav har det passat bra med en lugnare vecka då det varit lite ärenden m.m. men nu är det dags att växla upp inför säsongen som snart drar igång och få tillbaka lite mer fokus i träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar