onsdag 4 mars 2015

Winforce och stafettvasan

Igår flängde vi runt i Karlstad och tittade på en massa olika kök, det finns så många val man ska göra när man ska ha ett nytt kök. Kul givetvis!

Idag var det lite försmak av våren med fint väder, dock lite kallt där det inte var sol. Skogen visade sig nästan vara isfri och inte mer blöt än det kan vara en regnig sommardag. Så det blev ett 3 timmar långt njutarpass på nya cykeln som fortsätter vara grym!

Under träningsrundan fick jag ett sms om att jag hade paket att hämta ifrån Caout med en massa goda Winforceprodukter! Perfekt laddning inför säsongsstart om en dryg månad och något nödvändigt slinker nog med redan till helgens Stafettvasan som ska åkas med en annan sponsor och mitt gamla jobb Skoglöfs Bil och Volkswagen som har en intern kamp. Jag kör startsträckan och ska bli grymt skoj att testa ett annat lopp i Vasaloppsveckan än mina tidigare Öppet spår och Vasalopp.

Nils utforskar det stora utbudet ifrån Winforce

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar