torsdag 26 mars 2015

viloveckan som verkligen blir lugn

Gick ju in i en lugnare vecka med träningen i måndags, samtidigt som det gick in några bakterier i mitt ögonlock. På tisdagen såg jag ingenting med mitt högra höga föra att svullnaden gjorde så ögonlocket inte hade någonstans att ta vägen. Fick tid väldigt snabbt på vårdcentralen och fick en antibiotikasalva som behandling. Idag har den mesta svullnaden lagt sig och nu är det en liten knöl och lilafärgat ögonlock som återstår så det går verkligen åt rätt håll! Så denna vecka som skulle bli spontanträning och några enkla tester har blivit mest inaktiv. Har gått promenader med Marie och Nils, jobbat och skrivit examinationsarbete för kost & näringslära. Så lite produktiv har jag varit iaf!

Bakslag i vädret är det också, passar bra för mig. Bakslag är sådant man måste ta sig igenom vid årstidsväxling, det går an då man vet att det inte är långvarigt och värmen är här snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar