onsdag 27 maj 2015

Harsprånget

Jäkten fortsätter. Ikväll kördes det sista ifrån lägenheten och Marie är där nu och städar det sista inför besiktningen imorgon. Så skönt när det blir en sak mindre att tänka på!

Kom iväg på distans tidigt imorse vid strax efter sju, då hade jag och Nils redan gått en kort morgonpromenad också. Det är lite oroliga nätter nu till råga på allt också. Det är som jag skrivit tidigare mycket att göra, men någonstans får man inte glömma att det är ju positiva grejer man håller på med. Ska ju bli hur skoj och skönt som helst att komma till huset!

Imorgonkväll är det harsprånget, en löpartävling i stan. Likt förra året springer jag med jobbet skoglöfs, men inte likt förra året siktar jag på någon bra tid. 23:36 på tävlingens 6 km förra året. Hade varit sjukt skoj att slå den. Men kommer hålla mig runt 27 minuter. Förra året vart långalugnet en flopp från min sida då ryggen var påverkad och fick inte ner någon kraft i benen. Så i år tar jag det lugnare och hoppas på ett mycket bättre lopp i Falun.

Dags att sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar