måndag 18 maj 2015

Uppdatering

Ingen cykling att rapportera om. Har för tillfället prioriterat ned att åka Sverige runt på tävlingar trots att alla bilder man sett ifrån Husqvarna och Vårgårda ser sjukt fina ut så har jag valt att vara hemma och rodda med den pågående flytt vi är mitt i. Husrenovering, flytt och livet får ta lite plats denna helg och nästa så hoppas jag att jag är redo för Långa Lugnet sen även med följande Lida loop. Jag har även tänkt då att den vecka som varit skulle försöka vara en återhämtningsvecka, iaf ifrån cyklingen sett och sen försöka få igång några veckor med grundträning inför Island Games på Jersey i slutet av Juni. Så den här veckan lär jag försöka komma igång med lite klok träningen igen. Hoppas allt annat flyter på runtomkring så ska jag försöka träna andra halvan av veckan.

Ser fram emot att flytta ganska ordentligt just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar