torsdag 21 juli 2016

Snart semester och en kort uppdatering

Imorgon jobbar jag halvdag sedan får jag gå på två veckor semester. Har ju inte så mycket semester att ta ut efter all studietid men unnar mig två veckor.

En uppdatering om träningsläget så spenderades helgen med distans lördag och söndag. 9,5 timmar på de två dagarna. Jag vilade på måndagen och sedan har jag kört tre dagar med träning innan frukost då jag inte börjat jobba förrän kl 09 denna vecka. Så innan kl 6 varje morgon har jag nu kört igång min träning. Körde monark i tisdags och då blev det 3 set med 40/20 i 6 minuter per set. Igår kunde jag inte motstå en lugn skog som vakande till liv och sprang en timme och knappa 13 km. Imorse blev det återigen monark och idag tog jag mig igenom 10 stycken en minutare.

Det har varit min vecka i stora drag. Imorgon blir det en kväll i Eskilstuna med Marie för att se på Lars Winnerbäck och på söndag väntar Engelbrektsturen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar