lördag 26 februari 2011

Sättrastugan

Körde 3varv vid sättrastugan, 0gradigt och snö/regn/is i luften. Nysnö under natten gav mig ospårat, så jag fick spåra halva första varvet för att jag åkte ifatt dem som var framför som börjat spåra med sina skidor. Men varv 1 gick ändå inte långsammast idag, det gjorde varv 3, vilket det inte kändes som. Men troligen så var det för att det gick enklare och jag hittade helt enkelt ett behagligt tempo om man jämförde med de andra varven som kändes enkelt fast ändå snabbt. Så jag åkte ju enklare det varvet men sakta gick det. Detta gav mig 4,11 per kilometer, så jag är riktigt nöjd! Nu är det en vecka kvar innan jag hämtar ut nummerlappen i Mora, för att sedan åka till Maries morbror för att bara förbereda och ladda inför Vasaloppet!

Nu ska jag till Barnens garderob och montera ihop en cykel inför en tävling som startar på måndag där erat barn kan vinna en fin cykel lagom till våren! Men mer om detta kommer senare, så håll utkik! Därefter blir det en svängom i Karlstad för att handla lite nödvändigt till hemmet och till kommande helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar