söndag 27 november 2011

1a Advent

Kan väll lika gärna skriva om det som är på allas andras läppar och fingrar. 1a advent idag och 10grader varmt, idag har varit som en perfekt vårdag som man kan längta efter, förutom att det inte är vår, så det känns inte riktigt rätt... Har iaf ägnat dagen åt styrketräning på gymmet, mycket ben samt lite bål och armar. Har också insett att dagen när man behöver vinterdäck närmar sig, och eftersom mina blev stulna i höstas och min tanke var att sälja bilen innan det blev aktuellt med vinterdäck så fick jag idag inse att det är segt på begagnat bilmarknaden och har då inhandlat ett set med vinterdäck till bilen helt enkelt. Kommer nog få njuta av min Audi en härlig vinter till! Det kan jag faktiskt se fram emot om det blir så.

Påbörjade också en ny serie på svtplay, Homeland. Den började i onsdags och avsnitten ligger ute veckovis på internet. Så jag rekommenderar er att se den serien, då jag tror den kommer blir riktigt bra. Damian Lewis är ju förövrigt en av mina favoriter som skådespelare, så jag kan vara partisk när jag säger att serien är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar