onsdag 2 november 2011

Löpning

Ikväll blev det lite löpning istället för mitt inplanerade cykelpass, fick jobba över 1timme och kände det blev lite för tight med tid för mitt 2timmars pass, så det fick bli en 50min löpning istället. Han iaf 10km drygt. Ikväll var det ett fint löppass, nästan så jag börjar vänja mig. Hade ett fint löpsteg kände jag, men tyvärr efter 3,5km så drog jag mig lite på en rot och vrickade till vänster fot, kändes endel och jag fick gå i 2min, men det mjuknade till slut och jag kunde fortsätta springa på de rest 7km. Men känner nu när foten blir kall att det börjar göra lite ont när jag går på den och vrider den. Så det resulterade nog i en lätt lätt stukning. Men kanske är bra imorgonbitti, vem vet! Det var det bekvämaste löpet för i år så här långt!

1 kommentar:

  1. Med ett avsnörande förband i höjd med knät så ska du se att det löser sig ;) haha

    SvaraRadera