lördag 5 november 2011

Gotland Grand National

Idag, om man varit på Gotland hade man garanterat stått i ett par gummistövlar på Tofta skjutfält och haft kameran i högsta hugg. Jag avundas alla som nu fått förbereda sig i veckor och sedan fått ladda ordentligt den senaste veckan med att gå runt och vara riktigt nervös.! GGN har jag kört 3år, det var mitt stora mål för åren förr i tiden, innan jag fick upp ögonen för annat. Det är en stor utmaning de 2300 förarna ska utföra idag, banan ska vara torr ryktes väg, så det kommer nog gå snabbt. Jag hoppas en outsider vinner idag, eller varför inte en gammal räv som förtjänar det som Anders Eriksson!

Jag tycker ni skall kolla in min foton från GGN2008 här

Själv ska jag ut på hjul idag med, fast det blir med stavar och skidskor på mina rullskidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar