söndag 27 maj 2012

Borlänge Tour Tempo

Idag var det tempodags, 13Km och försök till full rulle. Tempot gick bra för mig, hade flyt genom banan och hyffsat bra ben idag. Så min tid på etappen blev 29:28 och räckte till en 23 plats på tempot. Totalt genom de här 3 dagarna har jag varit placeringar 26, 24, 23 och totalt blev det placering 24. Det har varit riktigt härliga dagar, fin cykling med underbart sommarväder. Jag känner mig jättenöjd med vad jag fått ut av denna tävlingshelg, det är skönt när man kan få vara nöjd, det ska man suga åt sig av!

Återigen var det Mathias Wengelin som var starkast i ett startfält som varit riktigt starkt i årets Borlänge Tour, många snabba toppåkare med!

Ledartids fyrhjulingen
Någon startar på prologen.
Mitt vandrarhemsrum kallat Skrubben
Max i ledarposition inför XCO
Återigen Skrubben!
Bianchiballongtältet ville inte vara med idag, havererade mitt under några flickors start...

Marie är i sthlm med sin syster, så jag tänkte avrunda kvällen hemma med en av mina favoritfilmer The social network, kallad Facebook filmen!

Nästa ut är Kattegattstouren kommande helg i Varberg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar