fredag 25 maj 2012

På plats

På plats i Borlänge nu, sitter på vandrarhemmet efter att ha varit borta och rullat prologbanan något varv. Banan är inte svår, men att det handlar om sekunder för varje tramptag så blir den svår i det avseendet. Att få en snabb tid är svårt. Det är ännu hela 3timmar innan start för min del, då jag startar sist av alla startande och det är 20:49:30 och sen är det ca 5min ös och så är det klart för dagen. Så vi hoppas på det bästa och inga tekniska problem!

Resan hit var mindre angenäm då tyvärr Ac:n precis lagt av på den Caddyn jag åker hit, mindre roligt när termometern som max visade 28,5 grad ute. PUH.. vid varje 50-70 väg var det ner med båda rutorna som gällde, på övriga vägar blir det så dragit samt så vill man ju undvika pollen för det mesta. Men annars gick det ju så bra! På vandrarhemmet har jag ett källarrum, och det är svalt och skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar