torsdag 26 juli 2012

Elimineringsförkyld?

Nu var man på Gotland igen, för 9dagar. Kom till en varm Ö, men mina planer om att cykla från Visby till Rone gick i graven tillsammans med min elimineringsförkylning snart hoppas jag. Började igår efter tävlingen att nysa, snora och riva i halsen. Det höll på precis hela natten, så det vart ju ingen sömn innan klockan ringde 04:00. Kul. Vi styrde mot Oskarshamn, och hade riktigt fin väg dit, skönt att åka så tidigt! Har fortsatt idag med ont i hals, snor och nysningar. Så jag satt så snällt kvar med Marie i bilen och åkte med till Rone:). Hoppas på en snabbvariant av denna sjuka, så jag snart är på hjul igen och ladda på till Cykelvasan och Snapphaneturen.

Idag får jag in 4st filmer jag filmade från finalerna av XCE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar