onsdag 4 juli 2012

Skön runda

Mötte upp Anders halv 6 och vi gjorde en runda på ca 140min. Varit seg hela dagen och trodde det skulle vara genomgående hela passet. Men så fort jag kom ut så släppte det. Så det var nog bara frisk luft och komma ifrån jobbet för dagen som behövdes. Var riktigt skönt att vara ute och cykla, en skön känsla då kan jag börja se fram emot Mörksuggejakten, tisdag/onsdag nu har jag ju annars känt mig ganska seg, så det var skönt att det släppte med lite cykel!

Vi gjorde en runda genom Björneborg, Bodalsbacken, Ristjärn och tillbaka över västanås och avslöt med Stakvägen. 2 gånger fick vi passera E18, men det var lugnt på motorvägen idag.

2 kommentarer:

  1. Du vet vad som gäller, pannkakor torsdag, fredag, lördag och till frukost på söndag! FAN vad det ska köttas i rättvik!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, blir man inte överladdad då:)? Klart det ska köttas i rättvik, kommer bli lerrace där med!

      Radera