torsdag 27 augusti 2015

Jahopp sjuk igen?

Inläggen duggar ju inte så jättetätt här. Mest för att det varit mycket sjukdom som härjat samt att när jag tillfrisknat har fokus varit på träning och familjen.

Har inte gjort något vettigt på cykeln sen i våras, tävlingsmässigt sett. Hade en bra lidaloop men med punktering, därefter har det varit mest lida... Har länge sett fram emot Bockstensturen, det är årets höjdpunkt på alla plan och dessutom det mest riktiga långloppet i Sverige just nu med en lång distans och bra med backar. Just nu är inte mitt humör på topp då jag återigen sitter med en ansträngd hals!! Orkar inte med det just nu, antingen påväg med lite sjukdom igen eller bara akut sliten. Jag vill ju verkligen köra Bockstensturen och dessutom göra det med en bra uppladdning. Håller mina tummar för att jag känner mig bättre redan imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar