lördag 7 november 2015

Oorganiserat kaos

Organiserat kaos är helt okej men min träning sedan i början av sommaren är ett oorganiserat kaos både vad gäller planen, genomförandet och registreringen av dito. Detta år kommer jag inte kunna göra någon flashig sammanställning av min träning. Inte en som säger mig något iaf, mer än att det är så året sett ut.

Jag är ändå förvånad över hur snabb och stark jag kännt mig vid enstaka tillfällen. Nu längtar jag mest efter en plan att följa och att vinterträningen ska ta vid. Jag tänker inte börja med den innan december. Lutar åt att sista crosshelgen blir en vinterträningsuppstart, i år känner jag inte att behovet av vila ifrån träningsbelastning finns, den återhämntning får komma när sömnen kommer ifatt och det gör den inte med mindre träning för idag tränar jag inte mycket.

Kaos är det även hemma då det pågår badrumsrenovering och vi skippade att köpa en extra dusch inför detta. Därav blir ju träningen nu lite mer sällan och med en eftertanke om vart man kan duscha. Idag blev det ett gympass med James, riktigt skönt med sällskap och jag gillar verkligen att familjen Lewis flyttat hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar