onsdag 7 mars 2012

Dalslands XC

Funderar lite på att göra om i mitt tävlingsschema. Helgen 5-6 Maj är det planerat dubbel helg först i Hjo sedan i Tidaholm. Men nu har jag också sett att det finns en tävling i Bengtsfors, Dalslands XC, ca 5mil väldigt enkel vad jag förstår och kanske lite tråkig. Men så tidigt har jag ännu bara fått min "träningscykel" samt att jag inte kommer kunna köra alla andra deltävlingar i SWE-cup som hjo/tidaholm ingår i. Så då kanske det är smidigare att köra ett långlopp för att få köra in sig ordentligt på 29" innan första viktiga tävlingen som är Billingeracet.

Har inte bestämt mig, utan bara fått en tanke. För också är helgen i Hjo väldigt rolig då jag har en kompis där man kan besöka samtidigt. Får la se hur det blir:)

1 kommentar:

  1. Klart du ska köra Swe-cup! Du kan inte bara besöka en kompis, du får chansen att snacka skit och ställa av mig också :)

    SvaraRadera