onsdag 14 mars 2012

Hotell igen

Hann inte mer än hem innan det var dags för hotellboende igen. Imorgon ska jag på utbildning/information för Volkswagen och kommer bo på stadshotell Elite i karlstad då. Inte långt hemifrån men ändå. Så imorgon har jag sovmorgon för det börjar inte förrän kl 12 i Karlstad, men jag har inte tänkt nyttja den för att sova utan min plan är att vara ute ca 7:30 för lite MTB fram till sen förmiddag, vill samla timmar i sadeln, blivit mycket korta pass senaste tiden, men med endel kvantitet istället. Ikväll bjöds det på 4*4 med 3min vila på 5,7W/Kg efter 9timmars jobb, det var skapligt jobbigt, men jag vann den mentala kampen mot mig själv och fullbordade de! Det var ordentligt tungt 2min in i fjärde intervallen, men jag hade tanken på att jag kommer vara så nöjd om jag klarar det, det är mer värt än att vara missnöjd över att fega ur. Och ja tiden rullade på och klockan pep till.

Nu blir det blodpudding med mästerkock på tvn, det är en kvalitetsonsdag!

1 kommentar: