tisdag 13 mars 2012

England

Här har det varit dött i nästan en hel vecka... Jag och Marie har varit i England och besökt London, därefter var vi hos Felicia och Isabelle och hälsade på i Bristol med omnejd där de Au pairar! Det har varit en mycket bra resa, roligt att träffa dem och se engelska landsbygden, gott att äta och en hel del promenader. Kom hem igårkväll runt 22:30, upp imorse och var på jobbet en stund innan 07 avverkade mina 9timmar för dagen och hem till monarken som stått orörd i 6dagar. Fick till ett fint 2*20 pass. 
Nedan följer några bilder från helgen.


Felicia och hennes aviga bil där man kör på höger sida.
I London såg jag och Marie musikalen Lion King, var verkligen sevärd!
Denna mångmilscyklist såg jag i Bath, har säker rullat en bra bit. dubbdäcken var monterade också, trots den brittiska varma våren med ca 15grader.
En dimmig brygga
Felicia som kör Go-kart i väldigt höd hastighet, jag kommer säkert strax där bakom.
Isabelle & Felicia
Nu är det dags att sova igen, tiden springer på.


1 kommentar:

  1. Kul att ni kom, synd att ni åkte. Tack för allt och tack för maten. :) Hälsa marie! KramiZ

    SvaraRadera