fredag 16 mars 2012

Vasaloppshets

Nu har 1 dygn passerat och jag är hemma från VWinformationsträffen igen. Det var en intressant träff på flera plan. En grupp med bra personer och sköna ledare. Elite stadshotell var väldigt bra, modernt och fräscht som jag vill ha det och med en mycket god matmeny!
Dock den minsta dörren in till duschen.
Stilrent
Om möblerad träningshörna
Kom hem efter att jag varit en sväng på Arvids och snackat lite samt fått reda på att Vasaloppet 2013 nu redan är fullbokat. Helt makalöst och lite tråkigt, men jag slipper fundera på vilket jag ska köra iaf, nu behöver jag bara välja om det blir Öppet spår söndag eller måndag. Hemma så trampade jag sammanlagt 60min på monarken och under den timmen så var 4st 8min intervaller inbakade. Kändes riktigt bra faktiskt.
Nu var det helt plötsligt helg, vilket är underbart! Ikväll blir det fredagsmys, imorgon tidig distans och på Söndag vet jag inte, en inbjudan till MTB i karlstad verkar lite lockande, sen om det passar in i mitt hektiska schema får jag se. Imorgonkväll skulle vara skoj med en bio. Men det är helg, ingen stress, det blir som det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar