söndag 18 mars 2012

Usalöp

För två år sedan följde jag denna man när han sprang Usa coast to coast. Det var väldigt intressant och roligt att gå in varje dag och få en ny uppdatering. Nu gör han en ny Usa resa, som börjar imorgon, så jag tycker man ska följa Björn. Jag tycker det är intressant för att det är en heltokig grej samt att jag åkte coast to coast med 3kompisar 2007, så jag gillar iden och landet!

Själv har jag idag tränat 60min på gymmet, fokus på ben och bål, lätt belastning av handleden eftersom jag inte vet hur lätt senknarret kommer tillbaka. Men det känns bra, så det går nog att belasta fullt framöver! Nu slöar jag i soffan med en dator och skidskytte på tvn, snart ska jag ut och cykla lite, tänkte tat lugnt och reka banorna på björkvallen, se hur det ser ut inför kommande pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar