onsdag 28 november 2012

Dödsfyror (femmor)

Gårdagens pass gick ju inte min väg. Hade tänkt 20*2, första gick med en ordentlig kamp, andra gick i 14min, har man kört så länge så bör man kunna härda ut i 6min till tycker jag. Men nja igår var det inte så... Tror att det var den typiska 2dagarsträningsvärken efter styrketräning som var boven i dramat. För jag tyckte ju att jag hade ett väldigt bra pass i söndags. Idag kändes benen något bättre under arbetsdagen, så jag ställde in mig på ett 4*4 pass och tänkte att det är lika bra att köra 5st, hade ju 6min minus från igår.. Ikväll gick det vägen. Det var min träningsuppdatering.

Idag kan ha varit denna höst sista mörka, blöta och tråkiga dag, för nu svänger det om till minus, kanske lite snö så blir det härligt friskt och lite ljusare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar