måndag 19 november 2012

Stockholmshelg

Har spenderat helgen i Stockholm med Marie. Vi åkte direkt i lördags efter vi fått i oss frukosten, började med att checka in på hotellet i Upplands Väsby och åkte sedan vidare in mot storstan. Det var längesedan jag var i Stockholm för att vara i Stockholm, annars är det mer att man ska vidare någonstans eller åker igenom, eller är i utkanten av det. Vi gick en eftermiddag/kväll runt drottninggatan, ned till gamla stan. Åt mat på en Italiensk restaurang, vi skippade Mega kebaben som såldes på drottninggatan och tror det var rätt val! Söndagen var det mässa dags i Kista. Min lillasyster Felicia var också lite intresserad av att gå på mässa, så hon och jag gick där i ett par timmar, sen var det dags att åka hemåt Värmland igen.

Mässan var intressant och bättre än när det hölls i Jönköping tyckte jag, lite mer rörelse. Det mesta nyheter känns som man har koll på redan innan man åker dit, internet är ju bra på att skvallra. Men man träffade allt trevligt folk och fick en liten inblick i kommande säsong!


Merida hade fått en bra plats mitt i utställningshallen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar