torsdag 8 november 2012

Torsdag

Torsdagkväll efter jobbet är ju nästan som en fredag, det är en god känsla att veta att det är fredag imorgon!
Idag har det varit fullt upp på jobbet, känns som det rullar på bra för oss nu, och folk vill göra service igen, kul!

Jag har märkt att jag är ganska dålig på att lägga upp bilder nu för tiden, de flesta bilder jag tar hamnar på Instagram, så jag tycker ni ska följa mig där, så får ni se lite bildmaterial också, inte bara en massa ord. Där heter jag Jbjrklund.

Ikväll fick jag till ett intervallpass som alla andra, man säger efteråt att det är det värsta passet man gjort.. Jo men visst, men det känns så iaf varje gång tycker jag:). 4st 10 min intervaller, konstigt vad man kan lura hjärnan, under första var jag tvärsäker på att tre intervallet till, kommer aldrig att på frågan. Men med ett tankespel, så har man helt plötsligt rullat ut den fjärde och sista intervallen och man blir så nöjd! Har kommit igång bra med träningen nu, skönt att kunna fokusera på det, och inte tänka på något annat. Utan det är vardag och träning som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar