lördag 6 juli 2013

Inför mörksuggejakten

Började dagen tidigt hemma med lite preracetrampande innan en skön och lugn helgfrukost. Sen packade vi in oss i caddyn och for mor Rättvik där morgondagens tävling är. Men först har vi stannat till vid stugan, där vi ännu är och ska snart åka vidare. Här har vi fixat lite, jag har klippt gräsmattan. Var år sedan jag klippte gräs och då var jag alltid allergisk vilket jag verkar ha klarat idag! Efter den svettiga aktiviteten blev det bad och pajfika.

Igår när jag gjorde det sista med cykeln så märkte jag att frambromsenvar stum, något har hänt vid handtaget som gör att det fastnar bara sådär. Så jag fick flytta över bromsen från träningscykeln i all hast. Det fungerar men är inte riktigt samma grymma precision. Men skönt att kunna göra så.

Nu ska vi vidare, nästa anhalt blir Leksand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar