onsdag 24 juli 2013

Förlorat KOM

Tänkte försöka hålla i det här med ett inlägg om dagen som det varit de senaste dagarna. Men om man inte har något vettigt att skriva så får man publicera senaste turen på strava istället:

Det finns en fin liten backe där som knäpper till med knappt 12* lutning, om ni kommer den backen nedför tänk då på att den avslutas då med en Bom, kan vara bra att känna till när hastigheten kommer upp i 60km/h. Men man vill ju alltid ta den backen som en backe ska tas, uppför!

Kvällens pass, varmt och skönt var det ute, man blev härligt blank och svettig över hela kroppen och mycket irriterande svett i ögonen. Har ni också problem med svett i ögonen??

Idag på lunchen fick jag ett meddelande av strava och så höll jag på att sätta maten i fel strupe. Det plingade till och så stod det att jag hade förlorat mitt KOM på Björkvallen XC, till Per Lindberg den snabbingen. Men min plan är att han inte ska få ha det alltför länge. Nästa vecka så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar