tisdag 30 juli 2013

Dagarna rullar på

Några dagar har gått sedan Engelbrektsturen och magurspårningen, magen var bra redan under gårdagen och det var skönt. Så det hade nog något med värmen och vätskebalans att göra. Igår jobbade jag hela dagen innan jag mötte upp James och vi tog en timme på gymmet, var kul att gymma med någon annan än sig själv, Fick lite bra tips, någon ny övning, samt att vi kunde köra ett roligt och bra bålpass med boll. Ett bra pass som jag känner mest i överkroppen idag. Efteråt fick jag se hur de bodde ute vid vattnet, ett felsteg så ramlar man i plurret. Vi grillade och servade min gaffel, en bra vardagskväll!

Idag var planen att vi skulle ta oss ut på cyklarna, men med regnet som kom under eftermiddagen ställde vi in och jag fick till ett monarkpass och önskade nästan att jag hade varit ute i regnet ett tag. Ett riktigt bra pass som jag var nöjd efter genomförandet i allafall!

Imorgon kommer äntligen Marie hem igen! 11 dagar är lång tid och jag har saknat henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar