lördag 29 januari 2011

Diagram


4min intervaller på Kvistmossvägen, en svagt lutande grusväg som såhär års är skidspårad.

Inte riktigt nöjd med 4minuterna så la till lite 30sekunders, inte helt nöjd med dem heller då jag blev lite störd på några i mitten... Jag är ganska nöjd med träningen ändå efter att varit lite ur form ett par dagar, lite "slem" fanns kvar idag, men troligen så var det vändpunkten nu!
Kvistmossvägen skulle kunna vara så mycket bättre om dem hade gjort ett fint spår som man kunde använda när man ska åka ner/tillbaka igen. Så man slipper möte i samma spår som det är nu., tråkigt och farligt...

Hittade fram till kvistmossvägen efter mycket om och men. Träningen blev 1timme senare än tänkt. Ungefär det här är mitt stora orosmoment inför vasaloppet. Man har hört talas om alla som kom försent förra året till sin start och jag vill verkligen inte vara en av dem. Om man åker personbil ifrån Mora, hurdags skall man behöva åka på vasaloppsmorgonen för att vara lagom i tid?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar