lördag 15 januari 2011

Första passet.

Varit iväg och kört intervaller på hultets milspår, det är hyffsat bra för intervaller 3*8min. Nu kunde jag inte banan riktigt utan visste att det under sista intervallen skulle dyka upp en läskig högerkurva som är riktigt skarp, så där åkte farten ned lite för mycket tyckte jag, så när intervallen var klar så fick jag köra 1min 10 sek in på vilan för att känna mig nöjd. Nu är jag hemma enstund för att äta och se skidor på tv för att sedan åka iväg och åka lite skidor med Marie när hon slutat jobbet! Det var helt underbara spår idag, hårda och fasta! Synd det är tillfälligt bara då det väntas regn inatt.....

Info om pass:
http://connect.garmin.com/splits/63451560

Maxpuls vet jag inte varför den sköt iväg till 215 ett slag, men helt klart något fel. Snittade nog runt 185 på intervallerna iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar