måndag 4 april 2011

Filmer

Hemma på lunchen så stack dessa upp ur brevinkastet!
Två filmer har jag sett, och den tredje som är A serious man, har jag inte sett. Den dök upp som ett "alternativ" när jag gjorde beställningen och jag klickade snabbt in på imdb och kollade poängen på filmen. Allt över 7 brukar vara bra och det hade den. När jag idag öppnade paketet och fick se att det stod Bröderna Cohen på så blev jag besviken. Jag har ännu inte sett en bra film som dom gjort. Så jag hoppas på att denna kan ändra det! Dom andra två är väldigt bra filmer, och kan ha varit de bästa jag såg under 2010 på bio!

Klämde 10st backspurter ikväll i en kort grusbacke, ett ovanligt pass för mig och det skall finjusteras lite till nästa gång. Det kändes sjukt jobbigt, men skall nog göras lite jobbigare har jag tänkt. Avslöt med två fyror i Djurgårdsbacken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar