torsdag 7 april 2011

Hultrundan 7/4

29/3 klockade jag 1:16:27, idag 7/4 klockade jag 1:16:14. Det var exakt samma tid då jag stängde av klockan lite lite lite tidigare idag. Efter 25km låg jag idag nästan hela 3 min snabbare än senast. Men idag hade jag grym motvind på 26an tillbaka mot kristinehamn i 15km. Låg som en fällkniv över styret och vevade, stundtals nere på 17km/h och ibland 27km/h på den biten. Ibland på höger sida av vägen och ibland på vänster sida av vägen. Börjar jag redan bli mindre gotlänning, vi kan ju  blåst. Fast jag kämpade verkligen på och saktare kunde det ha gått, jag blev inte ens irreterad. Jag tog helt enkelt motvinden som en RIKTIG gotlänning gör! Medelpuls på 158.
Pass

Vilodag imorgon och fredag, hur gott är inte det!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar