måndag 2 januari 2012

2011

Träningen och tävlingstimmar 2011 resulterade i 360 st, har inte haft koll under året hur jag legat till, men trodde det var snäppet högre, så där ser man. 235 Timmar spenderades på en cykelsadel och 56 st timmar i ett par skidskor, både som rullskidor och på snö. 10 Timmar sprang jag och 36 timmar var jag inomhus på ett gym och speglade mig. Målet 2012 är att öka upp främst timmarna på cykeln, de andra känner jag mig nöjd med.

Det har varit mitt bästa träningsår, jag har fått till fler kvalitetspass än tidigare, mycket genom att jag lärt mig mer om träning, och fått mer kontroll med min puls/gps klocka.

Målen:
2011 ville jag starta i startfålla 1 någongång, det fick jag göra tävlingarna efter Engelbrektsturen.
Jag ville cykla vasan på 3timmar eller placera mig bland de 100främsta, kom på placering 100 och tiden 3:04 på 94km.
Jag ville skida vasaloppet på 6:30, men klarade inte riktigt och åkte under moraportalen på tiden 6:55.
Jag ville komma topp 25 i totalen på Långloppscupen, slutliga placeringen blev 27.

Jag känner totalt att jag har utvecklats så alla målen skulle vara inom räckhåll, men det är inte alltid man räcker till. Jag känner mig supernöjd med 2011 och är otroligt taggad inför 2012!

Jag ska kanske äta mindre dessert, eller inte........


Crème Brûlée bränning på hög nivå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar