fredag 6 januari 2012

slöcykling

Idag blev det lite kylig cykling.

Cykeln går riktigt tungt just nu, det beror nog lite på dubbdäcken, samt att det när något med bakhjulet, snurrar inte riktigt lika lätt som förrut, bör kolla upp det, eller orkar jag inte det får jag blir mer tränad, och det blir jag ju eventuellt om jag behåller cykeln så här, så det är ju lite win win situation för mig just nu! Enda negativa är det kanske blir lite för tungt om man tänkt vara ute 4timmar plus.

Fin dag var det hursom helst iaf. Är mest sugen på att åka skidor nu efter gårdagens teaser, men det är ju så långt om man ska åka till filipstad varje gång, jag ber om natursnö nu!

Idag var jag snabbt förbi Mio, det besöket tog nog ungeför 180sek, då hade jag köpt en hylla betald och klar! Så nu har vi börjat fått det riktigt hemtrevligt i våran nya lägenhet, stortrivs här!

Hade förövrigt väldigt små känningar av träningsvärk från skidorna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar