torsdag 19 januari 2012

Tårte

Idag klarade jag av mitt tänkta januarimål på monarken, känns jättebra! Jag firade det genom att innan passet till fikat äta en riktigt god tårta(så det passade ju bra att redan innan fira att jag skulle klara detta). Brukar annars vara hyffsat duktig från sådant på arbetstid tycker jag. Men kan vara därför det fanns lite extra kraft på mitt 2*20 pass på tänkt belastning som jag ska klara innan januari är slut. Så det är ju riktigt skönt att ha gjort det. Det är tråkigt att inte ha några siffror alls från förra året att jämföra med, vet inte riktigt hur man ligger till, men så länge jag känner mig nöjd och att jag svarar på den träning jag håller på med precis just nu så är det ju inte fy skam.

2 kommentarer:

  1. år man va nyfiken och fråga hur många watt?

    SvaraRadera
  2. Eftersom det är så inte märkvärdiga watt så här i mörkaste vintermånaden så håller vi väll på det till säsongsstarten;)!

    SvaraRadera