tisdag 24 september 2013

Fincross

Körde mitt crosspass som planerat ikväll på Marieberg, längsmed vattenkanten medan solen sänker sig, 10 grader vilket är en perfekt temperatur för kortkort när man kommit igång! Som ni förstår så var det ju alltså fincross idag, inte skitigt någonstans och snabba tider trots avsaknaden av crossträning senaste 10 månaderna. Banan finns på strava nu och det var så roligt att jag funderar på att köra en gång till i veckan, men får se hur det hinns med. Annars blir det väll nästa tisdag igen!

På vägen hem svängde jag förbi Team sportia och plockade upp mina MTB-hjul som jag tänkte unna en liten riktning innan försäljning. Mest för sakens skull! Så nu kommer det snart upp en annons på årets tävlingscykel. Men om någon vet sig vara intresserad av en riktigt fin 29er cykel så hör av er innan annonsen kommer upp. Då ligger ni liksom lite i förtur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar