torsdag 5 maj 2011

Ladd inför helg!

Har ikväll kört 4 kortare backintervaller, runt 3,20 långa. Därefter 1varv på kullhagarna på 6:44 där jag tänkte mest lugnt och fokuserat, så då är det en skaplig tid ändå tycker jag! Det kändes helt okej ikväll och nu börjar jag ladda inför två tävlingshelg. Först ut är Hjo på lördag och så Tidaholm på söndag! Skulle bo och umgås med Adam i hjo var det tänkt. Men efter en tråkig incident förra helgen så kommer inte Adam att vara i hjo nu den här helgen. Han är snäll som lånar ut lägenheten till mig, men kommer bli mycket tråkigt att inte träffa honom. Men han behövs mycket bättre på annat ställe just nu.

Träningskläderna inlagda i maskin för tvätt, så de luktar gott inför helgen, och nu skall jag laga mat!

Ser gärna att mitt paket från chainreactioncycles kommer imorgon, men det är nog att önska en dag för tidigt. Skulle vilja ha mina ny handskar inför helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar