onsdag 11 maj 2011

Onsdag 11 Maj

Var ute och rullade runt lite på asfalten och justerade in sadeln igen efter helgens Seatbounce, där sadeln skrek och sedan ändrade position. Jag fick det åter rätt och det kändes suveränt. Jag gillar även det nya utseendet med däcken!

Därefter så tog jag den andra cykeln och åkte ut på 1timmes nya stigåkning. Där jag försökte hålla fart på de obekanta stigarna för att få upp blicken från framhjulet. Jag har märkt efter de 3 senaste tävlingarna att när det är riktigt tekniskt och obekant så blir jag hellre lite försiktig än att trampa på, vilket ju inte alls är bra.

Nu skall jag packa inför helgen Kubbtunering i Schweiz, Kubbweltmaister åker till Uppsala imorgon direkt efter jobbet för att träffa thomas över lite käk och en biljard! Sedan går flyget på fredagmorgon till Zurich. Vi spenderar fredagen med arrangören och hjälper till med lite uppsättning av planer och kastar in oss med deras kubb. På lördagen så är själva tuneringen. Sedan har vi nästan hela söndagen att spendera i Zurich innan flyget går hem runt 17 tiden!

På tisdag 17Maj är det premiär för Värmlandsserien i MTB. Tävlingen går i Filipstad och mer info finns på CK Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar