onsdag 18 maj 2011

70min

70Min styrketräning idag, fokus såklart på ben och så lite basövningar för att hålla bål och triceps iform inför kommande vintersäsong! Efter gymet fanns där en gratis kroppsmätning som herbalife utförde. En ganska enkel sådan där man ställer sig på en våg efter lite inmatade personliga fakta. Enligt den mätningen som inte skall ses som exakt utan som ett riktmärke så är jag 12år metabolisk, hoppas inte den mätte något av hjärnkapacitet då:). 5% kroppsfet och på en skala om hur vältränad min kroppssammansättning var så var den en 8 av 9, alltså lite fett och muskulös. Nu har jag sökt lite på internet om detta med herbalife och många som säger att det inte är att lita på. Men intressant var det iaf, speciellt att få vara 12år. 67%vatten hade jag också, vilket är över riktvärden, och ja jag dricker ju rikligt med vatten om dagarna, går ej att förneka. Så det kan ju stämma faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar