tisdag 10 maj 2011

Vila

Jag försöker vila ikapp lite nu. Idag är andra dagen med vila, imorgon har jag tänkt att träna något, troligen på två hjul. Därefter blir det flera lugna dagar när jag befinner mig i schweiz för att spela Kubb, Jag har tänkt att jag kanske klämmer in en löprunda eller ett benpass på något gym om det finns något i närheten som är verkar smidigt. En löprunda hade ju varit intressant då jag inte kan ha sprungit på väldigt bra länge nu och jag älskar att springa i okända städer! Väl hemma ifrån schweiz så drar lite mer organiserad träning igång igen!

Så vad gör man då om man vilar förutom att jobba 8timmar om dagen, man kan ta ifatt med vardagliga sysslor som kommer efter. Nu ska vi inreda våran balkong så igår skärde vi till en matta bla. Idag har jag ägnat mig åt att förse tävlingscykeln med nya däck och lite stansgegga! Det blir nog riktigt bra!
Nymonterat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar