lördag 28 maj 2011

Cykeln är hel...

... tror vi. Cykelmeken trodde det skulle funka iaf, men kunde inte lova något förrän jag provat ordentligt. Och så slog jag till på en ny kedja också. Så nu bör den gå tycker jag! Tänkte smita ut om ca 1timme, tänkte se om jag kan cykla bort till tävlingen och sen smita ut ett varv på tempobanan som vi skall åka imorgon, hade ju varit okej som ett test och för att få lite rull i benen eftersom det inte blev mycket idag. Jag har ju åkt till Borlänge för att få cykla. Det verkade iaf som om jag skulle få starta imorgon trots att jag brutit idag, trodde först inte att jag skulle få det eftersom alla tävlingar räknas ihop imorgon.

När jag kom in på cykelcentrum sa dem att Nr 13, det kan ju aldrig vara bra. Hade inte tänkt på att jag hade det numret faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar