lördag 19 juli 2014

Jönköping

Nu på plats på hotellet i Jönköping som delas med August och Jeppman. Vi har varit ute och ätit mat på stan precis. Idag kom jag fram till Sm-arenan vid 12:00 prick och mötte upp morgondagens serviceman Anders Almhed och så såg vi dam- och herrklasserna köra i ett stekhett väder. När de var klara vid femtiden så testade jag banan 3 varv. En ruggigt hård bana som kommer ta hårt på en. Jag körde allt utom The wall som är ett större drop ned i en ravin. Dropet i sig är inte så högt, utan det är landning som är ganska låg :). Jag har siktat in mig på att istället köra B-linjen även på träningen för att kunna den så bra som möjligt istället. Tar ju tyvärr längre tid, men med mindre risk.

Imorgon har vi en sen start vid 14, lite osäker på nu om det är 14 prick eller inte. Ska iaf bli riktigt roligt och hoppas kroppen är sugen på att ta ut sig rejält i värmen. Då kan det bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar