lördag 15 december 2012

Team Merida Sverige

Jag har under den senaste säsongen haft väldigt god hjälp av Team Sportia och Merida då jag varit en butiksambassadör för Merida genom just Team Sportia i Kristinehamn. Team Sportia och Arvids cykel har ställt upp i alla lägen, och supportat mig väldigt bra detta år. Jag vet att de har jobbat hårt för mig, vilket jag tackar för! Till nästa års säsong, kommer jag ta klivet upp från butiksambassadör till att ingå i Team Merida Sverige. Jag kommer nu få närmare kontakt med Merida samt nutrition från Dalblads och pulsklocka från Polar. Detta är jag väldigt glad för och kunde aldrig tro det när jag började cykla sommaren 2009. Men sedan sommaren 2009 är jag fast för denna sport och det är väldigt kul att kunna utveckla detta inför 2013. Det är kul att ens hårda slit blir uppmärksammat och nu är det bara att fortsätta! 





9 kommentarer:

  1. Glömde att gratulera igår. Grattis! Riktigt kul att du får så bra support! Misstänker att du är ute i snöyran och cyklar, men idag tror jag inte det är lika njutbart som förra lördagen.

    SvaraRadera
  2. Grattis, hårt slit lönar sig! Du kommer vara riktigt giftig 2013!

    SvaraRadera
  3. Kul att det går bra för dig....skönt när slit lönar sig. Lycka till 2013 !!
    Magnus Holmen

    SvaraRadera