torsdag 20 december 2012

Tvättstugsproblem

Sitter nu och väntar på en tvätt som jag behövde tvätta innan jag kan packa färdigt inför Gotland. Gick ner vid 20 och kollade, då alla tvätttider är över, men då låg det tvätt som var färdigtvättat i båda maskiner, likaså efter 20min till, och 40min, och efter 1 timme. Nu kan det ju vara så att den personen är borta och besöker någon vad vet jag. Men jag var så fräck att jag la ur de 3 handdukarna som låg i den ena maskinen och la in min tvätt. Jag skrev faktiskt en vänlig lapp och en God Jul hälsning som ursäkt. Så det blir spännande att gå ner om 40 min för att hämta tvätten... Vanliga vardagsbekymmer... Hoppas inte jag var för fräck bara som la ur tvätten nu...

Annars i träningsväg så blev det 10 st styrkeintervaller, jobbigt värre såklart..

Nu är det bara en halv arbetsdag kvar, sedan lite långledigt i typ 10 dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar