måndag 24 november 2014

Efter helgen

Efter helgen kommer måndag som inleddes med en timme på monarken. Hittade flow någonstans och ett tänkt 3*15 minuter innan frukosten blev till 2 stycken dryga 20 minutare. På datorn rullade avslutningen av Paris-Roubaix och mitt i flowet så befann jag mig nog där på pavén även jag en stund. Jag satt även med i klungan bakom utbrytaren och eftersom det var så dåligt med dragvilliga killar där på slutet så hjälptes jag åt, och utgången av mitt lopp blev annorlunda än det som utspelades på datorn.

Helgen var riktigt bra med gotlandsbesök, så mycket tid med familjen har det blivit, en lugn och skön helg!
En barnvagnspromenad igår med utsikt över utkanten av Kristinehamn. Pappa fick även göra ett åstrandstest på monarken för att få ett referensvärde på pulsen till sin crosstrainer för att se om den visar någorlunda korrekt pulsvärde.

Idag är det tråkväder och i eftermiddag ska jag jobba några timmar och få däcken på bilen bytta till vinterdäck. Visar lite kallgrader i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar