torsdag 5 februari 2015

Hej

Hej!
Avverkat ett grymt morgonpass på monarken idag, en riktigt skön känsla passet igenom när jag körde 40 min tröskel. Annars är det sjukstuga här hemma, lagom när jag blev frisk insjuknade Marie som ännu är ordentligt sjuk med mycket halsont. Nils har klarat sig länge men under gårdagen kom lite hostande smygande så idag får vi åka och kolla upp honom så tidigt som möjligt då vi åker till Gotland nästa vecka så är det skönt att inte dra för länge på det här. Annars är tanken att jag ska jobba i eftermiddag och eventuellt åka lite skidor ikväll efter jobbet om sjukstugan hemma är relativ lugn. Det har ploppat upp ett skidspår på björkvallen, väldigt nära oss som jag tänkte kolla upp. Dock är risken för att folk promenerar där extremt stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar