torsdag 12 februari 2015

Konferens och postproblem

Nu har vi i klassen varit med på konferens i två dagar i Karlstad. Konferensen Idrott och mångfald -kan alla våra med? En väldigt intressant och nyttig konferens som behövs i idrotten! Det var intressanta föreläsningar och det toppades med avslutningen som bestod av Mr tourette och jag. Pelle Sandstrak som verkligen inspirerade och berörde!

Jag inledde med tidigt gym imorse med efterföljande frukost i bilen för att hinna med den hektiska morgonen. Det blev perfekt tidsmässigt.

Postproblemet består av att posten verkar ha lite problem med att leverera min cykel, en cykel som var beräknad till mig idag så jag skulle kunna ha med den till Gotland imorgonbitti, men den scannades in för transport i förrgår, sedan har inget mer hänt om man kollar kollinumret. Pratat med posten och ett ärende är startat men inget mer än så, tråkigt värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar