söndag 13 september 2015

Långlopps-SM, Hurra för separat start

Har väl inte så mycket att säga mer än att det återigen var en dag med besvikelse, jag ville mer än jag fick ut. Bilderna berättar att jag kom uppför startbacken och att jag kom till mål. Däremellan var det kedjan som gärna hoppade av och trasslade in sig. För mig resulterade det i en bägare som rann över. Dock stolt över mig att jag fullföljde och ändock krigade på trots att mina förhoppningar om ett bra resultat var kört i en tävling som jag riktigt mycket laddat och sett fram emot. Sur och ledsen kom jag in i mål. Hade egentligen tänkt sura hela dagen, men märkte att jag fick till några leenden när jag mötte Nils och Marie efter målet, även min syster, Isabelle och Imran hade kommit för att heja på mig. Tack till Fredrik Bergs serviceteam för langningshjälp utöver den som Marie langade åt mig inne på varvning! 

Uppe vid varvning efter den 2 km långa startbacken.

Och en in mot målbild.
Hur bra var det förövrigt inte med starter där man släpper klasserna med 15 sekunders mellanrum?Hur bra som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar