söndag 7 februari 2016

Söndag

Några timmar kvar av söndagen och helgen har varit bra! Mina föräldrar och min lillasyster kom på besök i fredags och stannar till imorgon. Kul för oss att träffa dem! I fredags innan de kom hann jag med att köra en riktigt bra timme på stenhårda frusna stigar. Det var ett perfekt pass för att påminna tekniken lite. Nu har jag en liten lugnare period och dagar framför mig. Idag sprang jag och Marie en sväng när det visade sig bli en lucka innan lunch för oss. Hon har lite ont i ett knä, så vi sprang ett varv tillsammans och sedan ville jag testa att sätta en tid runt Björkvallens 2,7 km spår. Dryga 10 minuter blev det och finns endel att kapa där. Lite knepigt spår då det först är långt flackt parti och sedan resterande långt svagt uppför, behärskar inte riktigt den snabba utförslöpningen som krävs.


1 kommentar:

  1. Tjena Jakob,
    Rullar på bra ser jag :)
    Har du lust att uppdatera min länk adress till nedan,
    http://www.cyclingplus.se/cykelpassion-by-shorty/rss

    Tydligen viktigt att rss kommer med i slutet :)
    Kör hårt!

    SvaraRadera